Manifiesto de UICA y UNA en defensa de los intereses de Carreño

MANIFIESTU DE UICA Y UNA EN DEFENSA DE LOS INTERESES DE CARREÑO.
Les organizaciones UICA y UNA, ante les graves consecuencies pa Carreño de los planes venceyaos a l'ampliación del Musel entamades pol gobiernu del Principáu cola collaboración del resto grupos municipales de Carreño, queremos facer público el siguiente comunicau:
Tanto UNA como UICA desmárquense de la política collaboracionista de los grupos PSOE, PP e IU, los cuales concedieron licencia municipal pa destruir una sexta parte del alto aboño. Ante esti fecho, dase por rota la unidá d'aición que fasta'l momento había na Casa Conceyu y que tanto UICA como UNA sofitaben.
Camentamos que'l conceyu de Carreño ta indefenso, pola pasibidá y complicidá del gobierno municipal y del resto de grupos municipales, colos planes que'l gobiernu del Principáu quier facer en Carreño.
Dende UNA y UICA afitamos que nun podemos dir de la mano de partíos que mienten a la ciudadanía y supediten los intereses de les sos xerarquíes polítiques a los intereses del conceyu.
Refugamos l'ampliación del Musel tal y como ta contemplada y los proyeutos a los que va asociao (desmonte del Alto Aboño, construcción de Regasificadora, construcción de centrales de ciclo Combinao), poles graves consecuencies ambientales, estratéxiques, sociales y económiques p'Asturies, y onde'l conceyu de Carreño ye y va ser el más afeutao.
UICA y UNA xunen los sos esfuercios porque sentimos la necesidá del conceyu de Carreño de dar una rempuesta política y ciudadana en defensa de los intereses de los ciudadanos de Carreño y d'Asturies en xeneral, col convencimientu de que los planes del gobierno del Principáu cola complicidá del gobiernu municipal al respeutu de les obres del Musel, van suponer una degradación de la calidá de vida de los habitantes del nuesu conceyu.
SI QUIÉS SABER LA VERDÁ SOBRE L'AMPLIACIÓN DEL MUSEL Y LOS SOS EFECTOS EN CARREÑO, VEN AL CONCEYU INFORMATIVU QUE CELLEBRAREMOS EL VIENRES 6 DE PAYARES NA CASA LA CULTURA DE CANDÁS A LES 8 LA TARDE.

No hay comentarios:

Nuestro Facebook: Carreño Actualidad